. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Zuraidah – Pdg.Besar (+60125909324)
Zuraidah – Pdg.Besar (+601152890993)

Assalamualaikum wbt… Alhamdulillah anak syurga saya dah mencapai umur 1 tahun 3 bulan pada 9 Februari 2016 ini. Muhammad Danish Iskandar nama diberi. Sebelum ini Danish minum susu ibu sepenuhnya. Baru-baru ni cuba berikan Danish dengan susu kambing asli i~Sunnah™, saya dan suami hairan melihat anak kami begitu asyik minum susu kambing ni buat pertama kali, botol susu pun tak nak lepaskan.

Oh anak ku, seronok betul ibu dan abah tengok kamu minum susu kambing i~Sunnah™ tu sampai licin. Lepas dah minum tu, Danish ceria jer, tak ada nak merengek-rengek. Rasa kenyang dan puas agaknya, Alhamdulillah… Saya pula tak ada masalah untuk minum susu. Semasa mengandung Danish, saya juga cuba minum beberapa jenis susu kambing tapi saya tak tahan dengan bau dan rasanya yang hamis, suami yang jadi mangsa tolong saya habiskan susu tu. Semasa pertama kali sediakan susu kambing i~Sunnah™ untuk Danish, kami suami isteri juga tak melepaskan peluang untuk cuba minum susu kambing asli & kurma. Yang bestnya saya boleh habiskan satu gelas susu kambing i~Sunnah™ + Kurma dengan jayanya, hehehe tapi yang perisa asli saya belum berani untuk mencuba, masih fobia masa mengandung dulu. Suami saya usah dikata la, memang licin satu gelas susu kambing i~Sunnah™ Asli. Suami siap minta saya bancuhkan susu kambing i~Sunnah™ + Kurma untuk disimpan di dalam peti sejuk, nak minum sebelum tidur katanya.

Apa yang saya perasan selepas mengamalkan minum susu kambing i-sunnah, kami sekeluarga dapat tidur yang nyenyak, esok bangun pagi badan rasa bertenaga, anak nampak ceria jer sepanjang hari. Kalau Danish nampak kota susu kambing i~Sunnah™, dia akan goncang-goncang kotak tu mintak saya buatkan susu untuk dia. Tahap kesihatan Danish pun baik, tidak meragam dan sentiasa aktif tak kira siang atau malam.

Ha… untuk saya pulak, yang saya perasan pori-pori muka saya mengecil dan jerawat pun takut nak naik, hihihi. Untung amalkan makanan sunnah ni, pahala dapat, kulit cantik pun dapat. Suami pulak pesan pada saya untuk pastikan stok susu kambing i~Sunnah™ tak putus. Alhamdulillah kami sekeluarga suka sangat dengan susu kambing i~Sunnah™ ni, yang penting anak saya suka. Moga-moga kami sekeluarga istiqamah mengamalkan minuman sunnah, makanan sunnah, dan kehidupan sunnah. Alhamdulillah, mujur ada susu kambing i~Sunnah™, satu-satunya susu kambing yang telah mengubah persepsi saya tentang semua susu kambing hamis dan meloyakan.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Zuraidah – Pdg.Besar (+60125909324)
Zuraidah – Pdg.Besar (+601152890993)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗