. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Zulkhairul > (+60189522217)
Zulkhairul > (+601111453375)

Rasa bersyukur sangat ditemukan dengan susui~Sunnah™ ni. Kalau dulu sebut je susu kambing otomatik reject sebab terasa rasa bau hamis kambing tuuu.. tapi susu i~Sunnah™ langsung tak ada bau hamis tapi sedappp plak tu… yang penting anak anak suka. Dah kalo anak-anak suka memang kompom la sedappp. Kan budak-budak ni tak pandai menipu…hihihi. Tiap-tiap hari diorang mintak buatkan susu i~Sunnah™ yang lemak berkrim ni dan kerap kali jugaklah diorang buat sendiri atas faktor mak bapak yang sibuk.

Sebagai bapa misali dah tak ada apa yang lebih mengembirakan selain kegembiraan anak-anak. Lepas pada tu saya terperasan perubahan positif pada anak-anak saya kesan pada diorang minum susu i~Sunnah™ ni setiap hari yang disebabkan oleh rasa dia yang sedap je… secara tak langsung dapat kebaikan dia pula. Alhamdulillah. Ini yang paling saya suka. Anak saya yang sulung 10 tahun sebelum ni kerap sakit perut disebabkan sembelit dan gastrik. Atas nasihat doktor saya cuba ikhtiar mencari susu kambing sebab susu kambing ni mudah hadam dan melancarkan proses pembuangan. Gastrik dia pula beransur pulih. Memang berbaloi amalkan susui~Sunnah™ ni.

Anak yang no dua 7 tahun pula lebih mendengar dan elok perangai dia. Kalau sebelum ni memang lasak… hero la kata kan… Yang no.3 pula 2 tahun. Semakin bijak IQ dia dan mudah mengikut apa yang kita ajar. Si adik ni pula pantang nampak kalau orang ke dapur, mula la menjerit minta buatkan susu i~Sunnah™. Ini memang suatu yang mengembirakan saya seisi keluarga. Setelah mengamalkan susu i~Sunnah™ keluarga saya lebih bahagia sekarang. Mana tidaknya isteri pun kurang letih menguruskan anak-anak bila mereka mudah mendengar kata dan sihat, tidak demam dan kuat daya tahan badan. Kelihatan isteri saya lebih cergas dan mudah menguruskan urusan harian walaupaun selepas seharian bekerja. Yang paling dia suka selera makan kurang sebab minum susu i~Sunnah™ ni buat dia merasa kenyang. Tapi dia ada misi untuk dapatkan kulit yang cantik dan glowing dan itu salah satu sebab dia rajin sangat minum susu sunnah ni.

Pada saya setiap keluarga perlu mengamalkan susu i~Sunnah™ ini dan rasai sendiri kelebihanya . Tak cuba tak tahu kan. Dan jangan lupa… minum susu kambing ni adalah salah satu amalan sunnah. JOM bersama saya kita hidupkan semula amalan sunnah. Kebaikan dapat, pahala pun dapat. In Shaa Allah.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Zulkhairul > (+60189522217)
Zulkhairul > (+601111453375)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗