. . .
Susu Kambing I~Sunnah™ - Minuman Kegemaran Dunia

Syukur Anak Makin Sihat

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

LIVE – Dari Facebook (Pastikan LogIn)
♡ Jadikan Sunnah Amalan Peribadi ♡
♡ Keluarga Yang Soleh Famili Misali ♡
♡ Kongsikan Kisah Menarik Ini Di FB ♡

Susu Kambing i~Sunnah™ - Minuman Kegemaran Dunia

Susu Kambing i~Sunnah™ – Minuman Kegemaran Dunia

Alhamdulillah.. Husna dah Makin sihat.. Yg paling best… Terima kasih kat Azie Iswan untuk hadiah susu Kambing I sunnah hari tu… Alhamdulillah ank batuk berkahak teruk Sgt..kesian tgk dia tidur xselesa.. Mkn minum pun kurang..mcam2 cara Cuba.. Pegi neb 3 kali.. Bgi air kelapa.madu. rebus daun pudina.. Last2 sy try susu Kambing I sunnah ni.. Walaupun xde satu pun DLM carian google katakn susu Kambing boleh hilangkn batuk..tpi ni lah ajaibnya kehebatan susu yg disukai nabi kita.. Sy mintak baik2 selawat.mohon kbaikn yg terkndung untk sembuhkn ank sy.. Huhu mengejutkn dah la sekali minum segelas Habis.. Lpas sekali minum tu jgk.. Ank tdur selesa.. Selera mkn & minum dia pun kembali sedia kala… Hebatnya sunnah senantiasa ada kbaikn yg tak terduga..alhamdulillah cepat husna sembuh…Dan lagi satu memang betul la susu Kambing bgus untuk bgi yg nk Kulit cntik.. Cepat je parut campak husna pudar.. Terima kasih azie..senangtiasa akn di ingati.. Semoga di limpahkn lagi rezeki ye… Sekarang senyum je tgk ank hihi

Susu Kambing i~Sunnah™ - Minuman Kegemaran Dunia

Susu Kambing i~Sunnah™ – Minuman Kegemaran Dunia

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗