. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

Suriyani – Jerteh (+60169214636)

Assalamualaikum wrt. Ini adalah pengalaman saya suami isteri berkenaan anak saya, yang pertama kalinya diberikan Minuman i~Sunnah™ ini. Reaksi anak saya pada mulanya boleh dikatakan teruja dilihat pada mula2 diberikan minuman i~Sunnah™ tersebut. Dengan ghairahnya anak saya minum dengan spontan dan menghabiskannya mengikut cara penyediaan dan sukatan yang diberikan di kotak.

Agak tidak keterlaluan boleh saya katakan yg minuman i~Sunnah™ tersebut turut mempengaruhi saya serta isteri saya untuk dijadikan rutin minuman pagi, serta di kala waktu petang melihat reaksi anak saya ketika diberikan minuman i~Sunnah™ ini. Nak dikatakan ade benda2 yg menarik yg terjadi di tengah malam pada anak saya itu rasanyer tiada apa2 perubahan kerana anak saya tidak mempunyai peel mane di tengah malam. Jika di siang hari anak saya menjadi semakin aktif. Cuma kami suami isteri je yang mempunyai perubahan di kala tengah malam. Hahahahaha……….

Perubahan mendadak rasanya tiada ape2 lagi perubahan kerana kami masih baru mengamalkan minuman sunnah ini cuma ape yang saya katakan perhubungan kami sekeluarga semakin intim dan lebih mesra dan gembira. Kesimpulan yang saya boleh katakan adalah Minuman i~Sunnah™ ini sepatutnya atau digalakkan untuk diamalkan dan seterusnya diambil sekurang-kurangnya sekali sehari untuk setiap ahli keluarga yang peka.

Suriyani – Jerteh (+60169214636)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗