. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Shahril – Desa Pandan (+60173745480) 
Ruzana – Kg.Pandan (+601128834680) 
Shahril – Bandar Baru Ampang (+60109217262)
Ruzana – Tesco Ampang (+60133998578)

Anak kami berumur hampir 2 tahun dan menyusu badan, jadi untuk susu yang lain memang boleh dikatakan hanya satu atau dua kali je dia minum sehari. Sejak terima susu sunnah ni dia kerap meminta walaupun susu badan dah minum. Pelik jugak, x cukup susu badan ke dia. Apabila rasa haus sangat dia akan mintak susu…dan kami terus bagi susu ni. Pertama kali Susu Sunnah asli diberi memang mukanya berubah tetapi di hari niiii…selain susu badan, susu ni la kitrg bagi….Dalam masa yg sama kami sekeluarga juga meminumnye…patut la anak sy suka..isteri saya cakap rasa sedap ,masa minum kosong tanpa campuran apa apa… rasa dia cam mineral tapi ada bau susu.ermm sedap…bagi saya pulak, sy ni mmg bukan peminat susu, dari kecik mmg liat nak minum susu ni, lepas try Susu Sunnah ni, ok gak la…loya tu xde la sgt.Kene amal slalu ni… malah lepas ni sy rasa xperlu pakai kreamer lain, pakai susu sunnah ni je buat air panas…. Dari segi perubahan pada anak, dia nampak bertenaga, berat badan pun naik tu…tidor mlm pun dia lena, xde merengek sgt.Buang air besar pun mudah..teratur…xde la cam dulu sampai 3 hari x memerut dia…sekali dia memerut, menjerit kekadang.. Bab perangai, biasa la budak kecik nakal mmg nakal, tapi dengar ckap la.kanmain petah nak bercakap skrg ni…..rajin nak tolong itu ini…lepas tolong kanmain bangga lg dia…..Alhamdulillah,.ini baru salah satu sunnah diamalkan…masa kami nak solat ade je sejadah kecik sebelah, sibuk nak follow…tp sekejap je la…nasib x kacau kita solat…alhamdulillah.. Bab minum, skrg ni lebih 5 kali rasanya dia mintak sehari , buat tak banyak pun dlm 60ml je, tp kerap mintak dan minum. Isteri sy pulak,dia ni mmg penggemar susu…mmg lain rasanya…berbeza dari yg susu lain.. kulit dia mmg ada beza dari sebelumnye. Dulu selalu gak kulit dia kering je dan gatal2. Sekarang alhamdulillah mmg ada perubahan lepas amalkan susu sunnah ni, xde gatal2 dah nampaknye. Kulit pun licin…putih melepak la jugak… Untuk saya pulak, mmg ada rasa perubahan dari segi tenaga, dulu kalau berjaga mlm, mmg payah la nk bangun esok subuh, nmpak skrg ada perbezaan, hati pun serius terbukak kepadaNYA…. alhamdulillah. Ajaib rasanya dan syukur alhamdulillah dengan amalan sunnah ni.. hati jadi lembut..kesabaran pun tambah nampaknye..sesekali melompat gak bila naik motor kete nak himpit kt…tp sabar….Mmg sy kene amalkan nampaknya berterusan…perubahan positif mmg kami cari…lebih lagi amalan sunnah ni…why not…berubah pada yg baik…saya rasa bapa misali diluar sana patut cuba dan rasa segalanya…x salah kerna mencuba..inikan amalan sunnah. Hubungan kami sekeluarga bertambah intim, si kecik cukup x sabar, setiap kali nak susu mesti nak posing…ngan kotak kotak dia tu la…hahhah…mmg susu sunnah ni ada impak pada kami sekeluarga. kami harap, amalan sunnah ni dapat kami kekalkan dan kekalkan. semoga ia juga berlaku pada keluarga misali diluar sana. Apa yg sy rasa skrg…. sy sgt bersyukur kepada Allah kerna membuka pintu ini kepada kami sekeluarga utk merasai nikmat amalan sunnah ini. Amalan pun dapat susu pun dapat malah sy dah boleh minum susu…kami dah rasa semuanya …. harap keluarga misali diluar sana walaupun dimana anda berada,rasa la apa yg org dulu rasa… Paling bermakna bagi sy,,,.cergas dan bertenaga….bab bangun…Niat je insyaallah ada alarm bunyi..tersedar la….dulu alarm raung satu flat pun masih x sedar..penat sgt gamaknye….hahhah Sekian.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Shahril – Desa Pandan (+60173745480) 

Ruzana – Kg.Pandan (+601128834680) 
Shahril – Bandar Baru Ampang (+60109217262)
Ruzana – Tesco Ampang (+60133998578)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )


Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗