. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Rozali – K.Lumpur (+60162101974)
Rozali – K.Lumpur (+601132640478)

Assalammualaikum. Kami sekeluarga bukanlah penggemar susu, namun semenjak anak yang berumur 3 tahun meminum susu i~Sunnah™ dia terus menyukainya, saya membuat untuknya dalam 2 versi, versi suam dan versi sejuk. Versi suam dia terus meminumnya dan versi sejuk memasukkan dalam peti sejuk dahulu, dan kemudian dia meminumnya.

Abangnya yang berumur 8 tahun pun sudah mula menyukainya, katanya untuk sihat dan cergas, dan ianya terbukti. Apa yang menarik tentang susu i~Sunnah™ ini, tidak mual dan tak meloyakan bila diminum walaupun ianya susu kambing, kami sekeluarga menggemarinya, dan hubungan kami sekeluarga bertambah erat dan mesra.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Rozali – K.Lumpur (+60162101974)
Rozali – K.Lumpur (+601132640478)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗