. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Reza – Tebrau (+60136049987)
Reza – Tebrau (+60197279987)

Assalammualikum wbt, saya mempunyai 2 cahaya mata berumur 5 dan 2tahun. Sebelum menggunakan produk susu i~Sunnah™ ini anak saya hanya minum susu ibu dan tidak mahu minum produk susu tambahan yang lain. Alhamdulillah setelah dipertemukan dengan produk susu i~Sunnah™ ini, anak anak saya amat menyukainya terutama susu i~Sunnah™ KURMA.

Sebelum ini saya telah mencuba pelbagai produk susu tambahan termasuk yang paling mahal tetapi anak saya tetap tidak menyukainya. Selepas mengamalkan produk sunnah i~Sunnah™ ini, anak saya yang berumur 5 tahun bertambah selera makan, semakin rajin dan fokus dalam pembelajarannya. Percakapannya pun semakin jelas (tidak pelat). Bagi anak saya yang berumur 2 tahun juga semakin berselera untuk makan dan perubahan terbesar ialah kedua-dua anak saya mudah mendengar kata, dan sangat minat untuk belajar. Insya ALLAH lepas ini saya dan isteri saya kan mencuba Susu i~Sunnah™ ini dan saya percaya susu i~Sunnah™ ini banyak kebaikannya. Terima Kasih Susu i~Sunnah™.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Reza – Tebrau (+60136049987)
Reza – Tebrau (+60197279987)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗