. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Reduan – Nilai (+60172218110)

Assalamualaikum, saya mempunyai 3 orang anak masing‐masing berumur 7 tahun, 6 tahun dan 2 tahun, sebelum ini kami sekeluarga hanya memberi susu tepung rumusan untuk anak-anak kami, tetapi selepas mendapat susu kambing i~Sunnah™  ni kami cuba untuk menukar selera anak‐anak kami dengan memberi mereka minum susu i~Sunnah™ ini, permulaan kami cuba dengan susu i~Sunnah™ ASLI dan berikan kepada anak‐anak kami, dan ternyata anak kami yang ke 2 sangat-sangat mengemarinya sampai kakak dan adiknya bahagian dia sapu bersih, manakala kakak dan adik minum tak sampai separuh (dalam hati saya mungkin tekak mereka tak serasi dengan rasa asli sebab sebelum ini mereka minum susu berperisa coklat), dan saya cuba bagi mereka rasa susu i~Sunnah™ KURMA dan hasilnya si kakak siap minta tambah lagi, dan si adik habis licin dalam botol susu.

Kalau sebelum ini tengah malam si adik merengek nak susu, dan terpaksa la bangun bancuh susu, sekarang dah relak sikit lepas amalkan susu i~Sunnah™ ni, malam dah takde merengek lapar nak susu, alhamdulillah anak-anak pun dah senang bangun pagi dan lebih bersemangat, sekarang setiap hari sebelum ke sekolah dan sebelum tidur, kami akan pastikan anak‐anak minum susu i~Sunnah™ yg mereka suka ni, kadang‐kadang bila kami terlupa anak‐anak yg bertanya kepada kami “susu i~Sunnah™ da habis ke”.

Saya sendiri sebelum ini memang jarang sangat minum susu, tapi selepas dah ada susu i~Sunnah™ ni kami sekeluarga mula mengamalkan minum setiap hari, anak‐anak pun suka sangat dengan susu i~Sunnah™ ni, dengan rasanya yang sedap, takde bau hamis, tahan lama, kalau dengan susu formula sebelum ini bila kita biarkan dalam botol susu lama kelamaan kesan lemak susu akan melekat pada botol dan puting susu, tetapi tidak pulak kes ni jadi pada susu i~Sunnah™.

Lepas mengamalkan minum susu i~Sunnah™ ini sedikit demi sedikit perubahan dapat dilihat, saya sendiri sebagai suami rasa lebih bertenaga, badan pun tak cepat lesu, bila bangun pagi badan rasa lebih segar, isteri pun dah jarang mengeluh penat dan sakit‐sakit badan, yg best sekali anak‐anak dah dapat menghafal surah‐surah pendek, yang baru belajar iqrak pun dah mula lancar bacaannya.

Anak bongsu pun dah kurang terkena jangkitan selsema dan batuk, anak –anak pun dah mula mendengar kata… Alhamdulillah, akhir kata kami bersyukur dan gembira diperkenalkan dengan susu kambing i~Sunnah™ ni, anak-anak pun suka, dan dapat terapkan amalan‐amalan sunnah dalam keluarga. Semoga Allah memberkati usaha‐usaha kita dalam menggerakkan keluarga dan kehidupan berlandaskan sunnah.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Reduan – Nilai (+60172218110)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗