. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Rashid – Seri Kembangan (+60123962501)

Saya mempunyai 3 orang anak lelaki yang berumur 8 tahun, 6 tahun, 1 tahun. Hari pertama susu i-sunnah sampai kerumah cinta pandang pertama sudah berlaku, anak-anak dan saya melihat kotak susu itu ia sangat menarik dan anak-anak gembira sekali dan tak sabar-sabar nak minum susu. Berebut-rebut nak pilih susu asli atau kurma, berebut-rebut nak bagi kotak susu minta buat. cepat-cepat.

Rasa susu i~sunnah sangat lembut dan mudah ditelan. Setiap kali menelan susu i~sunnah saya dapat merasakan kasih sayang pada Rasullullah. Rasanya lain macam, memang betul, Boleh dikatakan tidak ada air susu yang sama macam susu i~sunnah, LAIN MACAM!!! Xcaye test…
Reaksi anak-anak sentiasa ceria setiap kali dapat minum susu i~sunnah, happy aje. Kalau nak tambah susu lagi dengan lemah lembut, ”Ayah nak susu lagi.. Pleaseeeeee” ada masa tu siap bangun tido tengah malam minta susu i~sunnah. Kita dengan semangat lah buatkan hehe.. Harap-harap dia boleh ikut tauladan Rasullulah.
Semenjak minum susu i~sunnah anak-anak saya lebih mendengar kata, rajin solat, rajin bangun pagi ke sekolah, Sungguh saya tak pernah dengar anak-anak saya menyanyi lagu Kisah Nabi, Lagu Bulan-bulan islam dan pelbagai lagu lagi yang mereka belajar di sekolah agama. Xsangka rupa-rupanya susu i~sunnah ni menjadi sebab anak-anak menunjukkan kepandaian mereka dan tak sangka pulak tu cepat benar mereka hafal lagu-lagu tu. In Shaa Allah Al-Quran juga bisa mereka hafal dengan baik.
Yang pentingnya anak-anak saya sesuai dan sihat dengan susu i~sunnah. Kini saya merasakan kasih dan sayang dan pergaulan anak anak-anak dan saya juga isteri lebih baik. Mana taknya.. minum sekali duduk stable borak-borak citer pasal susu.. Sedap tak sedap tak.. SEDAPPPPPP AYAH…!!! terima kasih…

♡ www.i-sunnah.com ♡
Rashid – Seri Kembangan (+60123962501)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗