. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

Nurzulaila – Pekan Kuantan +60199565564
Nurzulaila – Pekan Kuantan +601110750935
Nurzulaila – Pekan Kuantan +601110750934

Assalamualaikum wbt, 3 orang anak saya masing-masing umur 7 tahun, 6 tahun dan 10 bulan. Saya berikan susu perisa i~Sunnah™ – ASLI dan ada kala i~Sunnah™ + Kurma. Anak-anak saya ini bertanya sedap ke susu ni umi? Saya cuba berikan kepada mereka dan ternyata masing-masing dapat menghabiskan susu ini dlm sekali minum sahaja. Kata mereka, sedap sangat creamy hingga mereka selalu meminta saya bancuh kan.

Baby saya 10 bulan ada G6PD Deficient… makan dan minum dia sangat2 sensitif. Apabila saya berikan susu ni kepada dia, dia sangat2 menggemarinya.. Pernah juga cuba susu lain tetapi dia menolak dan minum dgn sedikit sangat. Susu i~Sunnah™ ini dia dapat habiskan sekali minum sahaja dan tiada kesan alahan. Alhamdulillah saya bersyukur sangat…

Anak saya yang umur 7 tahun dan 6 tahun pula apabila terjaga dari tidur pagi, terus minta saya bancuhkan susu ni dan menikmatinya bersama cereal kegemarannya. Setiap hari anak2 meminta saya membancuhkan susu ini. Kata mereka, alhamdulillah kenyang hingga waktu rehat dan cikgu mengajar pun dia dapat fokus dalam kelas. Sebelum tidur juga anak2 saya meminta untuk minum susu i~Sunnah™ ni. Rasanya yang enak dan lemak berkrim membuatkan mereka sangat suka dengan susu ni.

Saya dapati anak2 saya ini mudah bangun pagi tanpa disuruh lagi terus bersiap ke sekolah. Saya amat menyukai perubahan ini. Anak-anak juga saya dapati jarang sangat demam, batuk, selsema setelah menikmati susu ini. Anak saya juga didapati lebih mendengar kata dan penuh bersemangat dan nampak lebih berkeyakinan.

Saya sebagai ibu yang masih menyusukan anak turut terasa kesan positifnya apabila susu badan saya makin bertambah setelah minum susu i~Sunnah™ ini. Bagi saya susu ini langsung tiada bau hamis dan sangat sedap. Kulit muka saya yang penuh dengan kesan jerawat ini didapati lebih licin dan gebu. Saya sangat gembira dengan perubahan yang besar ini hasil daripada minum susu i~Sunnah™ ini. Prestasi kerja juga meningkat setelah minum susu ini, badan saya terasa begitu segar, fresh dan bertenaga.

Suami saya juga menikmati susu ini dan beliau memberitahu badannya terasa ringan, lebih bertenaga setelah mmenikmatinya. Hubungan kami suami isteri juga bertambah akrab dan intim. Urusan rumahtangga berlangsung dengan lebih bertolak ansur dan saling memahami antara satu sama lain. Rumusannya, setiap keluarga misali sangat disarankan untuk mengamalkan minuman i~Sunnah™ ini di mana saja anda berada.

Nurzulaila – Pekan Kuantan +60199565564
Nurzulaila – Pekan Kuantan +601110750935
Nurzulaila – Pekan Kuantan +601110750934

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗