. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

Norarnizam – (+60137269222)
Izwa – (+60178734272)
Tesco Mutiara Rini, Giant Taman Universiti.
Hadapan CIMB Gelang Patah, Pekan Nanas Pontian.
Jeti Kukup Pontian, Puteri Harbour.

Sebelum mengamalkan susu i~Sunnah™ ini anak saya hanya minum susu yang berasaskan susu lembu, pertama kali dia minum susu dia cakap pada saya… papa… sedap… Thaqif nak lagi… Selepas bertukar kepada susu i~Sunnah™ ini, anak saya juga jarang demam dan sistem imunisasi badannya semakin kuat.

Norarnizam – (+60137269222)
Izwa – (+60178734272)
Tesco Mutiara Rini, Giant Taman Universiti.
Hadapan CIMB Gelang Patah, Pekan Nanas Pontian.
Jeti Kukup Pontian, Puteri Harbour.

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗