. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Mustaffa – Shah Alam (+60177931114)
Mustaffa – Shah Alam (+60132420310)

Assalamualaikum. Pengalaman pertama beri anak susu kambing i-sunnah perisa asli. Anak kami berumur 1 tahun 9 bulan. Botol yang pertama dihabiskannya dengan sangat pantas. Mungkin terlalu lapar atau dahaga. Botol kedua dan seterusnya, saya terpaksa letak hanya 1 sudu teh (rata, bukan penuh membukit) baru dapat dihabiskan oleh si manja. Saya akui, sebelum ini kami sekadar menggunakan susu formula murahan yang sangat manis rasanya. Mungkin si manja sudah terbiasa dengan kemanisan tersebut.

Akan tetapi, bagi susu kambing i-sunnah berperisa kurma, tiada masalah langsung. Habis sekotak ‘sepantas kilat’. Kami berasa lega dan bersyukur. Anak kami sangat menggemarinya!

Saya juga minum susu kambing i-sunnah ini. Tapi hanya sempat minum perisa asli buat masa ini. Saya rasakan tekstur air susu kambing i-sunnah ini sangat lembut lagi halus. Mungkin itu adalah salah satu faktor anak kami dapat membuang air besar dengan lebih lancar dan lawas. Anak kami kini saya rasakan semakin bijak dan kelakar dengan pelbagai aksi dan pertuturan yang mencuit hati. Tidak dinafikan, ini adalah faktor perkembangan otaknya mengikut umur, tapi kami yakin perkembangan positif ini juga berkat dari amalan meminum susu kambing i-sunnah.

Pada awal pengambilan susu ini, ada sedikit reaksi ruam pada belakang badan anak kami. Kami jangka, mungkin ini adalah akibat faktor susu kambing yang dapat memanaskan badan. Lama kelamaan, tiada lagi ruam tersebut.

Bagi diri saya sendiri, saya mengambil kelebihan faktor ‘panas’ susu ini untuk mengurangkan kesan gout jika saya mengalaminya. Alhamdulillah, sangat mujarab bila saya mengamalkannya sebelum tidur. Saya rasakan, badan saya semakin cergas walaupun saya jarang bersukan atau bersenam. ‘Penyakit’ mengantuk semasa memandu juga sudah berkurangan!

Alhamdulillah, berkat mengamalkan sunnah ini, keluarga kami semakin ceria. Semoga Allah taufikkan kami untuk terus beramal dengan susu kambing i-sunnah ini.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Mustaffa – Shah Alam (+60177931114)
Mustaffa – Shah Alam (+60132420310)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗