. . .
Screenshot 2017 05 21 17 54 49

Mandi Air Tayar

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Saya kongsikan kisah yang pernah saya lalui satu masa dulu, untuk semua untuk iktibar kita. Kisah ini berlaku 9 tahun yang lalu. Saya pada waktu itu begitu teruja bila mendapat tahu bakal bergelar seorang ayah. Diawal kehamilan isteri saya mengalami alahan yang teruk. Hari terus berlalu sehinggalah telah sampai masa untuk bersalin, pukul 7.00 malam isteri dimasukkan ke dewan bersalin sehinggalah pukul 1.30 pagi barulah isteri saya selamat melahirkan bayi perempuan yang comel. Selesai sahaja urusan dihospital , saya membawa isteri dan anak pulang ker kampung kerana isteri nak berpantang dikampungnya. Walaubagaimanapun sesuatu yang aneh berlaku kepada anak saya, anak saya sering menangis tak kira waktu dan senyap apabila dia letih dan tidor. Puas macam-macam cara untuk memujuk namun tak berjaya. Risau dengan keaadaan itu saya pun membawa anak saya berubat, dari satu tempat ker tempat yang lain. Ada yang menyuruh diletakkan bawang didalam bantallah dan yang tak boleh saya lupakan ada yang menyuruh mandi dengan air tayar kerana takut saya melanggar sesuatu semasa isteri tengah mengandung. Saya masa tu hendak menjaga hati orang tua ikutkan sahaja, walaupun dalam hati cakap ” tak logik langsung, entah taik apa yang aku lenyek pun aku tak tau, habis berbau nanti”. Saya cium keempat-empat tayar proton wira dan kikis sikit dan campurkan dengan air mandian anak saya. Tapi yang peliknya setiap kali saya berubat anak saya semakin kuat menangis. Sehinggala membawa anak saya berubat dengan seorang ustaz, ustaz itu beri tahu ada makhluk yang menganggu anak saya. Jin itu telah berada didalam rahim isteri saya semenjak awal kehamilan lagi. Ustaz itu membaca ayat-ayat rukyah dan menarik jin itu keluar melalui isteri saya. Alhamdulillah anak sayatelah pulih sehingga sekarang , sekarang pun dia dah darjah tiga. Cuma saya teringat pesan ustaz tersebut, katanya selalulah membaca Al Quran dekat rumah dan jin ni tak suka kalau kita amalkan pemakanan sunnah…

Nak dapat minuman sunnah senang aja,
hanya dihujung jari try klik link dibawah…
KLIK >>> ((( Kat Sini Lekas )))

 

Screenshot_2017-05-21-17-54-49

Tajuk Idaman Dunia

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗