. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Manaff – Kulai (+60105215353)
Manaff – Kulai (+601110535308)

Mula-mula nak minum susu ni teragak-agak juga.. Apalah rasanya sedap ke tak? Boleh ke aku telan susu ni lagilah nak beri anak aku minum. Ada orang kata susu kambing bau hamis & meloyakan. Maklumlah susu kambing bukan jadi amalan keluarga sebelum ni pun. Tapi tak cuba tak tau kan.. Mula-mula aku bagi anak aku minum yang perisa asli tu.. Betul dia tak nak. Aduh pening juga nak pujuk dia.. Memang dia taknak langsung. Timbul idea nak bagi yang perisa kurma pulak. Bagi pulak masa dia tengah haus, fuhh terus sedut sampai licin. Hahaaa sedap le tu.. Ye betul, perisa kurma ni ada perisa manis2 buah gitu. Memang la sedap. Sekali dah tau sedapnya..memang tiap kali minum tetap nak yg perisa kurma la.. Hihi baru senang hati aku.

Malam tu anak aku nak susu lagi. Biasalah budak nak minum tengah malam. Tiba2 aku tengok kepala dia berpeluh-peluh sampai basah. Sebelum ni berpeluh juga tapi takde la sampai banyak macam tu. Aku suspek ni sebab respon pertama kali minum susu kambing I-Sunnah ni. Tindakbalas positif dengan kelancaran darah. Ada orang kata susu kambing ni panas sikit. Tapi bagi aku baguslah sebab organ dalaman dia tak sejuk. Anak aku ni kalau sejuk senang kena asthma. Aku bagi je susu tu tak sampai berapa minit.. Fuhhh licin. Habis. Mesti sedap, kan!

Apa yang aku suka pasal susu ni ialah boleh tahan lama. Takde bau langsung walau dibiar berjam-jam. Boleh terus minum walau dah sejuk rasa dia pun sama je. Kalau susu lain dah berbau dah. Bila kita basuh botol pun mudah. Takde baki susu melekat senang nak bersihkan botol susu tu.

Isteri aku pulak memang jenis penakut nak makan ubat. Lagila nak suruh minum susu kambing pulak. Memang agak berat la. Tapi aku paksa dia cuba yang perisa kurma tu.. Hemmmm nak tau?? tiba2 dia kata sedap! Ada rasa lemak masin sikit & rasa manis2 buah. Takde bau hamis. Senang nak telan. Wahh dia kata susu ni boleh pergi jauh. Boleh marketkan ke satu dunia ni! Seminggu amalkan minum susu ni, satu nikmat lagi berlaku. Wajah dia berseri-seri dari dalam. Tak sangka minuman sunnah ni boleh naikkan seri muka. Boleh putih glowing gitu!! Orang pompuan memang la suka muka cantik. Aku lagi la suka bini aku cantik. Hihi. Untung aku. Siapa tak sayang bini woii!
Ada lagi kebaikan susu kambing ni. Lepas minum badan jadi bertenaga, kalau lemah je lepas minum pasti dapat tenaga segera. Cepat kenyang pulak tu. Maksudnya kalau sesiapa yg nak diet tu sangat sesuai la. Tu yang bini aku suka sangat tu. Dari tak berapa suka minum susu apatah lagi susu kambing, terus jatuh cinta pada susu ni. Apa taknya banyak kebaikkannya susu ni.

Satu lagi aku perasan lepas minum susu ni anak aku cepat pulih dari demam. Mungkin sebab susu ni ialah susu kambing tulen kualiti premium yang dihasilkan secara organik tanpa ditambah dengan sebarang bahan kimia bermula dari rumput segar yang menjadi makanan kambing ni sehingga proses perahan susunya. Antibodi yang terhasil dari proses semulajadi memang takde tandingan. Sebab tu Nabi suruh kita amalkan makanan sunnah. Ini untuk kebiakan kita sekeluarga jugak. Best betullah susu ni. Sedap, lemak manis, boleh putih gebukan kulit. Mencegah penyakit dan tak cepat rosak.

Antara sedar tak sedar, hubungan kami sekeluarga semakin rapat khususnya masa siapkan video tentang kebaikan susu sunnah ni. Setiap masa kami berbincang macam mana nak persembahkan video terbaik yang boleh trigger pengguna lain kekal dengan manfaat susu ni. Aktiviti hafal lagu, lirik, buat formasi tarian untuk hasilkan video buat hubungan kami tambah erat. Bestlah ada video komersial sendiri siap upload lagi ke youtube. Anak2 aku memang suka dan teruja. Pantang jumpa kawan2, uncle & auntie mereka, excited betul mereka tunjukkan video tu…

♡ www.i-sunnah.com ♡
Manaff – Kulai (+60105215353)
Manaff – Kulai (+601110535308)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗