. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Ismail > (+60199821477 ) 
Ismail > (+60133257147) 

Assalamualaikum… Saya ingin kongsikan kepada anda semua pengalaman saya sekeluarga tentang bagaimana produk i~Sunnah™ ini menjadi minuman kegemaran kami. Pada hari pertama saya menerima produk ini dari pihak kurier, saya dan suami bersetuju mengambil sekotak susu kambing i~Sunnah™ ASLI untuk merasai sendiri keenakkannya. Sebelum ini, kami pernah mencuba beberapa produk susu kambing, namun kebanyakkannya terlalu berbau hamis membuatkan kami tidak boleh minum susu kambing tersebut.

Untuk pengetahuan, saya sedang mengandung anak kedua. Memang saya mencari-cari susu kambing yang rasanya sesuai dengan citarasa saya. Makanan sunnah seperti susu kambing, kurma, delima, dan lain-lain lagi memang ingin saya amalkan sepanjang kehamilan dan tempoh penyusuan kelak. Suami juga menyokong kerana mengetahui makanan sunnah mempunyai banyak khasiat untuk ibu dan juga bayi. Alhamdulilah, setelah mencuba buat kali pertama produk susu kambing i~Sunnah™ saya terus jatuh hati kerana rasanya yang sangat enak, menyelerakan, dan yang paling penting tiada bau hamis.

Anak pertama saya yang berumur 2 tahun 5 bulan turut menjadi penggemar susu kambing i~Sunnah™ ini sehinggakan dia tidak mahu minum susu formula yang saya berikan sebelum ini. Tambahan pula,dia pernah meminta saya susu kambing i~Sunnah™ ini pada waktu sarapan pagi, selepas makan tengahari dan waktu malam sebelum tidur (sukatan yang saya beri kepada anak saya hanya separuh gelas) membuatkan saya yakin yang dia benar-benar menggemari rasa susu kambing i~Sunnah™ ini.

Seperkara lagi yang membuat saya gembira, apabila akhirnya………. dia tidak lagi menggunakan botol susu (boleh mengganggu perkembangan serta pertumbuhan giginya) kerana akhirnya…….. dia lebih gemar minum menggunakan cawan. Kesimpulannya, anda semua patut mencuba dan merasai sendiri keenakkan susu kambing i~Sunnah™ yang menyelerakan ini. Seterusnya dapat menjadikan sebagai amalan pemakanan sehari-hari kerana khasiatnya yang sangat bagus untuk kesihatan tubuh badan kita. Bukan sahaja badan sihat,tetapi in sha Allah pahala pun dapat kerana mengamalkan sunnah junjungan besar kita Nabi Muhammad SAW.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Ismail > (+60199821477 ) 
Ismail > (+60133257147) 

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗