. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Iqbal – Kapar (+60173364150)

Assalamualaikum. Sebelum ni saya berikan anak pertama saya berusia 1 tahun 8 bulan susu tepung jenama biasa yg banyak dijual dipasaran tetapi anak saya mengalami masalah sembelit. setelah saya cuba menggunakan susu sunnah ni alhamdulillah anak saya memberikan respon yang positif dan anak saya suka sangat dengan susu ini.saya dh cuba beri kedua dua perisa asli dan kurma untuk anak saya alhamdulillah anak saya amat teruja meminumnya. Saya juga telah cuba memberi isteri saya dan ayah serta ibu saya minum susu sunnah ini ternyata mereka juga memberi maklum balas yang baik terhadap kenakan rasa susu sunnah yang terbaik ini sehinggakan mereka terus oder untuk stok mereka sendiri.isteri saya yang masih menyusukan bayi kami berumur 2 bulan juga mengamalkan meminum susu ini Alhamdulillah dari hari ke hari susu badan makin bertambah dan bayi kami juga jd kuat minum susu.lagi satu saya dpt lihat isteri saya semakin sihat dan bertenaga walaupun kerap terjaga malam untuk menyusukan bayi kami. Sejak saya mengamalkan memberi susu sunnah kepada anak pertama saya perkembangan dia semakin petah bercakap dan aktif bermain bersama kawan kawan.anak saya juga mudah mendengar kata dan cepat menghafal perkataan perkataan baru.insya’Allah saya akan terus konsisten beri anak2 saya susu sunnah kegemamaran Rasulullah ini untuk menghidupkan sunnah Baginda dalam famili saya…Amin

♡ www.i-sunnah.com ♡
Iqbal – Kapar (+60173364150)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )


Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗