. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Hazreel – Sungai Petani +60125888572
Hasmunira – Taman Ria +60194804505
Hasmunira – Taman Ria +60103440341

Assalamualaikum.. Pada hari saya menerima kargo susu kambing tersebut, di sebelah malam terus saya dan isteri membancuh susu kambing asli dan berikan pada anak kami. Pada mulanya dia hairan, kenapa nak minum susu kambing ni tetapi setelah saya menerangkan apa itu SUNNAH, barulah dia minum dan sekejap dah habis 1 cawan. Biasanya dia minum dalam botol tetapi mengambil masa yang lama juga nak habiskan. Pada keesokan paginya, saya terkejut kerana dia terus meminta nak minum susu Sunnah. Katanya memang sedap sangat susu kambing tu. Sememangnya dia penggemar susu dari kecil tetapi apabila memasuki Darjah 1 (2016), keinginan susu berkurang. Alhamdulillah, dengan kehadiran susu kambing ke dalam keluarga kami, akan saya kekalkan pengambilan susu kambing ini sehingga akhir hayat. Sejujurnya saya tidak suka minum susu tetapi dikala saya menaip sekarang ni saya telah minum secawan susu kambing asli dan hasilnya, keluarlah ayat-ayat seperti di atas. InsyaAllah, esok kotak kedua yang berperisa kurma pula akan dibuka untuk kami bertiga menikmatinya.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Hazreel – Sungai Petani +60125888572
Hasmunira – Taman Ria +60194804505
Hasmunira – Taman Ria +60103440341

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )


Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗