. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Hairulnizam – Senai +60127663272

Assalamualaikum semua…
Saya tidak pernah beri susu lain selain susu kambing pada anak-anak saya… Pertama kali saya berikan susu i~Sunnah™, anak saya terus minum sampai habis. Rasanya sedap dan tidak berbau membuatkan anak saya sukakan nya… pandai betul dia pilih… kalau susu lain kompem tak habis…

Saya ni pula memang hantu susu kambing… lagi fresh lagi bagus… Tapi bau susu kambing yg baru diperah alahaiii harumnye… tapi susu i~Sunnah™ ni terbaek… takde bau langsung… rasa sedap… Saya try pula bagi isteri saya… Dia xtau pun susu kambing… Sebelum ni sebut kambing terus cabut lari… Satu cawan habis terus dia cakap “sedaplah”… sekali kena penangan susu i~Sunnah™ terus tiap-tiap hari kami sekeluarga beratur tunggu giliran untuk minum susu ni…

Anak saya yang kecil masih menyusu badan… tapi tak kenyang… lepas dapat susu ni terus tersengeh… makan pon tak nak… licin botol susu… kadang-kadang kena buat lagi… alahaiii… Cuba teka susu i~Sunnah™ nie tahan berapa lama? maksud saya tak basi ke? Pernah sekali anak saya minum susu tak habis… terus tertidur mlm tu… keesokan paginya saya perasan tak ada ketul-ketul susu basi… bila isteri saya cuci botol dia perasan botol tidak berbau… esoknya saya buat eksperimen… nak tgk susu nie tahan berapa lama? Rekod paling lama bertahan selepas bancuhan adalah 24 jam… rekod paling cepat tak sampai seminit pon, sebab dah habis ditelan… haaha…

Saya ni ada gastrik… lepas minum susu i~Sunnah™ ni perut rasa sedap… nak tidur malam pon senang… Orang cakap nak bagi kulit putih bagi minum susu ni… fulamakk ini sudah bagus… boleh la isteri putih gebu mcm anak dara… kompem melekat je kat rumah lepas ni… hehehe…

Alhamdulilah antibodi anak setakat nie agak kuat… dulu anak-anak sering letih dan demam… lagi-lagi balik skolah… lembik je… sekarang aktif sampai ke malam… Hubungan kami suami isteri dan anak-anak lebih intim dan mesra… sebab bila waktu minum kami minum sama-sama… pagi segelas… malam segelas… tidak perlu bersusah untuk mendapatkan susu kambing yg terbaik… tidak perlu takut bau hamis kambing…

Susu i~Sunnah™ adalah penyelesaiannya… Susu ini wajib ada pada setiap keluarga misali di Malaysia.. Percayalah…

♡ www.i-sunnah.com ♡
Hairulnizam – Senai +60127663272

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗