. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Hafiz – Kajang (+60193042012)
Mastura – Kajang (+60193142012)

Assalamualaikum semua…
Anak kesayangan saya berumur 3 tahun selama ini hanya bergantung kepada susu lembu yang diformulasasikan oleh saintis Barat, manakala seorang lagi anak kesayangan saya berumur 1 tahun masih lagi bergantung kepada susu ibu yang alhamdulillah masih lagi cukup untuk menampung keperluan hariannya.

Suatu hari isteriku bertanya kepada anakku “Ainul nak minum susu baru tak? Sedap tau, Susu i~Sunnah™ namanya”. Lantas anak saya dengan penuh kegirangan mengatakan “Nak ibu.., Ainul nak…”. Mengenangkan kembali kesukaan baginda nabi Muhammad yang gemarkan susu kambing sebagai minumannya, kami sekeluarga tanpa ragu-ragu untuk memberikan pada kedua-dua si kecil kami untuk merasainya. Bagi mengingati waktu dan saat manis yang bersejarah ini, kami sekeluarga sempat merakamkan video puteri-puteri kami menikmati sajian istimewa susu kambing premium ini.

Bila saya tanyakan padanya “Apa rasanya? ”, lantas anak saya terus mengatakan “ i-Sunnahhh…” Setelah beberapa kali tegukan dengan spontan dia mengatakan “Sedapnya…”. Puteri kecilku juga diberikan susu ini sebagai pengenalan kepadanya merasai minuman kegemaran nabi. Reaksi saya dan isteri setelah melihat kegembiraan terpancar dari anak-anak kami membuatkan kami berdua ingin mencubanya.

Saya bukanlah seorang yang gemarkan susu sebelum ini namun setelah merasainya buat kali pertama membuatkan saya menyukainya kerana rasanya yang unik dan tidak terlalu manis seperti kebanyakan susu lain, manakala isteri saya ketika minum buat kali pertama menunjukkan rasanya sesuai dan kena dengan seleranya. Selepas kami sekeluarga menikmati minuman i~Sunnah™ ini, puteri saya yang pertama yang sebelum ini susah sedikit untuk buang air besar, terus dilihat lawas untuk membuang najisnya. Kami suami isteri gembira melihatnya.

Pengalaman saya sendiri setelah minum Susu i~Sunnah™ ini, dapat dirasakan badan lebih segar dan penuh bertenaga, ini sekaligus membuatkan saya terasa “kalaulah aku dapat minum susu ini lebih awal lagi”. Isteriku juga kelihatan lebih berseri-seri cerah wajahnya… ala-ala Permaisuri gitu setelah minuman ini menjadi rutin harian kami, mungkin kesan minuman Sunnah ini menjadikan manfaat dan khasiatnya dapat dilihat dengan segera.

Alhamdulillah, dengan izin Allah nampaknya puteri-puteri kami semakin sihat dan tidak ada demam dan sakit-sakit yang lain. Hubungan suami isteri kami juga semakin akrab, semakin bahagia dan semakin intim seperti kami baru mendirikan rumahtangga je rasanya. Anak-anak permata hati kami berdua pula semakin bijak bistari akhir-akhir ini, mungkin kata orang-orang sekarang “Sel-sel otaknya telah banyak berhubung”. Seronok melihat perkembangan anak ini yang semakin cuba memahami perkara-perkara baru yang masih belum dapat difahaminya. Pertanyaan dan soalan-soalan yang ditanyakan juga membuatkan kami suami isteri merasakan anak ini telah semakin matang dalam kemahiran berfikir.

Inilah sedikit perkongsian kebahagian kami sekeluarga yang mungkin dapat kami kongsikan pada semua kesan mengamalkan susu sunnah kegemaran nabi. Pendek kata, kalau tak mampu untuk melakukan semua sunnah berharga tinggalan baginda nabi, moga dengan minuman sunnah berharga ini dapat menjadikan kita tergolong dalam golongan yang menghidupkan sunnah di akhir zaman ini. Akhir kata, sunnah dipelihara, keluarga bahagia, nikmat tak terhingga.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Hafiz – Kajang (+60193042012)
Mastura – Kajang (+60193142012)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗