. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Hafez – Krubong (+60196710498)
Hafez – Krubong (+60166629379)

Assalamualaikum. Saya sebelum ini puas juga mencari susu yang terbaik untik anak saya. Anak saya pula tidak suka yang berperisa hanya yang asli. Banyak kali juga saya tukar jenama susu, dari satu jenama ke jenama yang lain. Sehinggalah saya terima susu sunnah ni. Pada satu malam tu, saya bancuh susu sunnah perisa kurma. Anak saya perhatikan saya dengan teliti, sebenarnya saya bancuh susu itu utk diri saya dan saya sangkakan dia tidak suka susu kurma tu. Alamak sangkaan saya meleset, anak saya suka sampai habis secawan dia minum. Saya pulak hanya dapat 2 teguk saja Dan siap minta tambah lagi. Alhamdulillah memang saya tidak sangka anak saya yang selama ni hanya suka susu asli, kini suka susu sunnah perisa kurma. Satu lagi yang saya perasan sejak kami amalkan susu ni, anak-anak kurang dah kena demam, ashma. Jika dulu selalu pergi klinik hidu gas(asma) siap pakai inhaller lagi kat rumah. Kami pun dah amalkan minuman sunnah ni, tambah- tambah lagi Isteri saya bila tau minum susu ni boleh cerahkan kulit, biasalakan orang perempuan ni asal cantik jer mesti tertarik.Lepas kami amalkan susu sunnah ni anak-anak mula nak dengar kata, hubungan kami rapat dalam melayani kerenah anak-anak. Kesimpulannya amalan sunnah ni perlu kita amalkan kerana dalam sunnah ada kejayaan.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Hafez – Krubong (+60196710498)
Hafez – Krubong (+60166629379)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗