. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Fatimah – (+60184731225)
Fatimah – (+60194545824)

Saya mempunyai seorang anak lelaki. Sy juga ibu yg bekerjaya. Jadi setelah usia anak saya 6 bulan ke atas, saya cuba untuk memberi susu tepung yang ada di pasaran. Saya telah mencuba pelbagai jenis susu… Tetapi semuanya tidak menepati kehendak anak saya. Buang air besar susah… kadang sampai menangis²… mudah dapat batuk dan selsema… saya sangat lah risau.. sapa x sayang anak kan…

Jadi saya usaha lagi mencari susu yang TERBAIK untuk anak saya… dan ALHAMDULILLAH… setelah saya beri anak saya susu i~Sunnah™ ni… Anak saya amat mudah untuk buang air besar. Penyakit pon x serang macam dulu lagi… ibu mana x seronok kan… Minuman i~Sunnah™ ni ada 2 perisa tau. 1 Asli.. dan 1 lagi Kurma.. Anak saya paling suka Kurma… sebab rasa dia lain dari yang lain… Dan yang penting… Langsung xde bau hamis kambing…

Masa mula² nak bagi anak saya try… takut juga… Tapi sy yakin sebab susu kambing kan susu kedua terbaik selepas susu ibu. Lepas je bagi anak saya rasa… Masya Allah… x sampai 5 minit habis diminum nya… Kami suami isteri betul² terkejut… Sebab sebelum ni. 1 botol susu… perlukan 4 jam utk habiskan… hahaha.. bezakan…? Sebabkan tengok anak sy minum dengan sedapnya… Sy yang x pernah minum susu kambing@lembu terdetik nak rasa… Pehh… memang sedap sangat… patut lah anak minum x sampai 5 minit.. heee.

Kalau sebelum ni..anak saya kurang minum susu sebab takut buang air besar yg keras dan berdarah… Sekarang di tengah malam pon merengek nak shuuu… Itulah kebahagian saya bila anak minta susu. Sekarang ni Minuman i~Sunnah™ dah jadi minuman kegemaran sy tau… sebabnya… sejak sy amalkan minum Minuman i~Sunnah™ ni… Sy dapat rasakan perbezaan pada kulit sy… Macam bertambah Glowing kau… hee.. anak x yah kata laa… lagi bertambah gebu…

Alhamdulillah… syukur x terhingga sy jumpa dengan Minuman i~Sunnah™ ni… Anak sy dah jarang dapat penyakit… Sekarang dia lebih SIHAT, AKTIF dan CERDIK.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Fatimah – (+60184731225)
Fatimah – (+60194545824)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗