. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Barie – Cheras (+60176051180)
Barie – Cheras (+60166363614)

Sebelum ni kami pernah tukar susu untuk anak kami di sebabkan anak kami memiliki kulit yang sensitif atau mungkin pada alahan susu formula. Anak kami pasti akan menolak dengan menjelirkan lidah dan susu tersebut tidak pernah habis. Syukur Alhamdulillah, kami amat terkejut buat pertama kali dalam hidup anak kami menghabiskan susu sebotol yang di berikan. Rasa susu (I-Sunnah perisa kurma) yang lemak berkrim menyebabkan anak kami menyukainya. Setiap kali diberikan susu sunnah ni, anak kami akan mengeluarkan suara nyum… nyum.. nyum.. Semenjak diberikan susu sunnah ni, anak kami jarang sekali terbangun pada waktu malam dalam keadaan meragam.. Syukur sangat-sangat. Alhamdulillah.. susu sunnah ni tidak meninggalkan bau pada botol susu walau lambat di bersihkan. Ada sekali tu terbiar sehingga lebih 6 jam tapi memang takda bau basi seperti susu sebelum ini. Dan untuk makluman, isteri saya ni memang tak suka minum apa pun jenis susu, puas la juga pujuk untuk dia mencuba susu sunnah ni… Tapi selepas dia minum susu sunnah ni, dia takda rasa mual atau pun nak muntah. Kekadang dia akan minum macam tu je, kekadang dia akan campurkan dengan serbuk koko. Bagi saya pulak, tak masalah langsung.. sebab dah biasa minum susu. Tapi saya sangat sukakan rasanya yang lemak dan berkrim. Kesimpulannya, kami sekeluarga mencadangkan agar semua keluarga di Malaysia khasnya mengamalkan susu sunnah ini.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Barie – Cheras (+60176051180)
Barie – Cheras (+60166363614)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗