. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah Video 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

Assalamualaikum…
Cerita mengenai pengalaman anak saya dengan minuman i~Sunnah™ ni, hari mula anak saya minum memang suka sangat dia, tapi disebabkan stok susu coklat masih banyak maka terpaksalah saya campurkan dengan minuman i~Sunnah™ ni, saya campur lebih kurang 1 sudu coklat dan yang lebihnya minuman i~Sunnah™ ASLI punye, tak tahu pula kerap pula dia minta, sukanya dia dengan rasa susu yang berkrim dan sungguh sedap.

Sampai saya pun nak juga, saya ni kalau susu lembu kena campur dengan kopi ke, teh ke, atau apa-apa minuman Panas, kalau minum macam tu saja alamat keluar le semua apa yang ada kat dalam perut ni, dengan minuman i~Sunnah™ ni yang ASLI ke KURMA ke boleh minum macam tu je.

Isteri pulak tak nak bancuh sendiri, tengok saya siap buat dia tumpang sekaki, sendiri tak nak cuba mula2, dah cuba nak lagi pulak tu, yang pelik tu semenjak kawin ngan dia tak pernah pun dia minum susu, baik apa susu sekali pun (selalu saya beli susu lembu saya minum campur ngan kopi, memang dia tak minum pun) tapi dengan minuman i~Sunnah™ ni boleh pulak dia minum, suka sangat dia, saya nak tengok apa perubahan lepas dia amal minum susu i~Sunnah™ ni dalam 1 bulan, hehehe…

Alhamdulillah semenjak anak saya amal minumani~Sunnah™ ni takde lah kerap demam-demam, dulu masa tidur malam selalu jer hidung tersumbat, tapi sekarang lena sampai pagi (kecuali bangun buang air da..) hubungan kami sekeluarga juga bertambah rapat sekarang ni sebab bila ada masa saya suka bancuh banyak-banyak, pastu ajak anak-beranak minum bersama, kakak-kakak ngan abang dia pun suka minum jugak, sekali ngan nenek diaorang sekali suka (mak saya tinggal sekali dengan saya).

Anak-anak makin dengar kata sekarang ni, dan banyak cakap pulak tu, ada saja idea diaorang letih melayan dibandingkan sebelum ni, inilah penangan i~Sunnah™ yang kita tak ketahui apa rahsia dia, sekarang ni saya tengah mencari idea dan masa yang sesuai untuk merakam video anak saya untuk dihantar untuk tontonan semua.

Kesimpulan dari kisah saya, minuman i~Sunnah™ ni amat baik untuk kita sekeluarga, dan wajib diamalkan setiap keluarga di Malaysia ni (UNTUK KELUARGA MITHALI JER TAU..), hehe… gurau jer… Jom jumpa saya hari ni, kita set masa bila kat mana yer…

♡ www.i-sunnah.com ♡
Arman – Batu Caves (+60127076051)
Che Su – Serendah (+60122490695)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗