. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Amizul – Kemaman (+601132352743)
Amizul – Kemaman (+60189007184)

Alhamdulillah, rasa syukur dan bangga sangat kerana terpilih bagi mengimarahkan Sunnah Rasulullah SAW ni, yang sememangnya terbukti HEBAT sepanjang zaman. Ya…dan Wow !! mungkin inilah KESAN RAHMAT UTUSAN MULIA keatas sekalian alam. Allahumma Salli Ala Sayyidina Muhammad. Apa yang saya nak cerita ni adalah realiti respon dan kesan menarik daripada famili yang saya kasihi sendiri apabila menerima sentuhan teristimewa daripada minuman sunnah ini. Sejak diperkenalkan, kami terus memutuskan untuk beralih kepada minuman sunnah ni, dan yang hebatnya…si comel kami dah mula JATUH CINTA kepada susu barunya. Hari pertama hidupnya meraikan sunnah ni pun dah asyik berkepit dengan kotak susu baru, mungkin dah suka sangat agaknya…berulang-ulang dengan bahasanya agak pelat meminta “ummi, nak lagi susu sedap sunnah..” Pernah juga sehingga suatu malam si comel kami mengigau menyebut perkataan “ssu..kambing, kambing….” ketika tidur. Dasyat betul penangan susu sunnah. hi hi. Alhamdulillah, berkat mengamalkan sunnah, anak kami kelihatan lebih cergas dan sihat, juga sukar diserang jangkitan penyakit. Bukan itu saja, lebih menariknya akhir-akhir ini anak kami lebih mendengar kata dan tak banyak membantah ummi dan abi dia. Senang sangat hati ummi dan abi, dan terharu juga sebab baru sekarang…ya baru sekarang, selepas sekian lama anak duk menyusu…baru sekarang kami membawanya mengikut sunnah yang sangat hebat. Isteri saya yang tengah berpantang ni pun mengakui, minuman sunnah ini sememangnya sedap dan memikat, bahkan sejak mengamalkannya, kulitnya bertambah seri dan sihat, susu badan ketika menyusu pun semakin meriah berbanding biasa. Kearah kehidupan yang lebih baik, inshaa-Allah keberkatan dan pun dapat. Syukur Alhamdulillah. Jomlah kearah Sunnah bersama kami, berbaloi-baloi !!! 🙂

♡ www.i-sunnah.com ♡
Amizul – Kemaman (+601132352743)
Amizul – Kemaman (+60189007184)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗