. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah  
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Akmal – JB (+60197548431)

Ketika usia anak saya 3 tahun saya menggunakan jenama susu (xxx segan plak nak sebut)… kini pada usia 4 tahun saya masih mencari-cari susu yang sesuai untuk diberikan kepada anak saya.alhamdulillah susu kambing i-sunnah adalah pilihan yang tepat.saya memberikannya perasa asli dan dia sangat menyukainya.kalau sebelum ini kadang-kadang dia akan meningaalkan sedikit minuman susunya tapi lain pula susu kambing ini.mesti habis sampai ada ketika tu nk tambah susu lagi.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Akmal – JB (+60197548431)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗