. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Aina – Gelang Patah (+60146880554)

Sebelum ni anak-anak perempuan saya minum susu jenama D****L*** manakala anak lelaki saya minum susu badan dan kadang-kadang topup dgn susu D**** B**Y… Tapi sejak kali pertama kami beri mereka susu kambing i~Sunnah™ ni,.. Alhamdulillah mereka sgt suka dan saya ingat lagi ayat pertama yg keluar dari mulut mereka ialah “wah…sedapnya” dan sekarang dorg semua memang xnak langsung dah minum susu jenama sebelum ni dan kalau buat pon memang konfem2 buang sbb dorg xminum… Bangun2 pagi cari mama mereka dan terus minta buatkan susu kambing i~Sunnah™… so sekarang dah jadi rutin mereka bgn pagi minum susu i~Sunnah™

Lagi cerita menarik tentang susu i~Sunnah™ yg ingin sy kongsikan ialah berkenaan isteri sy yg sgt2 xsuka minum susu terutamanya susu kambing sebab berbau hamis… selepas dia bersalin kali kedua anak kembar lelaki kami kena Jaundice (demam kuning) dan dia pun kekurangan susu pada masa tu… Jadi dia terpaksa gak minum susu kambing utk tambah susu badan… Setiap hari dia minum dgn linangan air mata menahan loya tekak… tapi semenjak kenal i~Sunnah™ dia pula yg terlebih suka susu kambing… siap cakap lg kat saya kan bagus kalau dulu lg kita dah kenal susu i~Sunnah™.

Perubahan yg sy perasan pada anak2 sy semenjak mengamalkan minuman sunnah susu kambing i~Sunnah™ ni ialah kulit mereka sekarang dh semakin cantik dan bersih berbanding sebelum ni kerana kulit mereka memang agak sensitif, kalau kena gigit nyamuk memang akan luka dan berbekas pada kulit.. sekarang tidak lagi… Sama juga dgn isteri sy, sebelum ni dia sering kepenatan dalam menguruskan hal rumah tangga dan anak2 kembar kami. Sejak dia mengamalkan susu kambing i~Sunnah™ ada banyak perubahan pada diri dia… yang paling ketara sekali dia jadi semakin cergas dalam melakukan urusan seharian… tiap2 hari urusan rumah serta anak2 kami dari pagi sampai lah anak2 kami tidur dilaksanakan dgn cemerlang… Sy balik kerja malam2 pon seronok je tgk isteri masih aktif melakukan kerja-kerja lain…

Alhamdulillah kami semakin bahagia dengan hubungan kami… Akhir kata, kami sekeluarga memang suka sangat3 dgn susu kambing i~Sunnah™ ni dan insyaAllah akan terus mengamalkannya sebab kami sendiri dah nampak kebaikan susu ni…
WE LOVE i~Sunnah™…

♡ www.i-sunnah.com ♡
Aina – Gelang Patah (+60146880554)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗