. . .
i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

Lagi Kisah Indah 
Kenapa Anak Kami Sangat Suka 
Dengan Minuman Susu Kambing i~Sunnah™

♡ www.i-sunnah.com ♡
Ain – Kluang (+60122702062)
Ain – Kluang (+60195532739)

Saya ibu kepada 2 org anak, si kakak, 2 tahun 9 bulan dan si adik pulak 8 bulan.

Keluarga saya dah amalkan susu kambing i~Sunnah™. Bermula dengan anak sulong saya. Si kakak ni lepas berhentikan susu ibu, dia cuma nak susu coklat dalam kotak je. Alhamdulillah saya cuba bagi susu kambing i~Sunnah™ ni, nampak dia suka sampai habis siap senyum ucap terima kasih. Seronok tengok dia puas hati. Sejak minum susu i~Sunnah™ ni, saya nampak dia amat peka. Bahkan apa yang dia cakap nampak tepat bahasa nya. Siap bagitau saya lagi “abah keje”… Cerdas otaknya. Berbunga lah hati ibu ni. Ada jugak saya lihat dia tertumpahkan air, dia bagitau saya, ” ibu, tumpah..” lepas tu laju je dia ambil lap. Cergasnya dia sekarang!

Alhamdulillah, bersyukur sangat pada Allah.
Mulanya saya fikir ala biasa la tu, tapi bila lihat cara dia bagi respon pada saya. ” habis la sayang..” dia jawab “oh…habis” siap senyum. Wah! Ni perubahan baik yang drastik!, saya sendiri tak jangka beza dari dia yang dulu.

Adik pula masih menyusu ibu lagi, jadi, saya pun cuba lah amalkan susu i~Sunnah™ ini, tahu tak, mula saya minum je, rasanya sedap! Tak hamis, baunya harum dan rasanya tak memualkan macam susu lain yang sangat berkrim. Macam tak sangka saya tengah meminum susu kambing i~Sunnah™.  Sebelum ni bila saya alami pembengkakan susu, ada rasa sakit tapi, sejak amal susu i~Sunnah™ ni, tak sakit dan susu pun terhasil banyak.

Baru-baru ni anak kedua saya demam campak. Mulanya memang panas dalam dua hari, risau juga sebab sebelum ni dia demam biasa pun sampai 2 minggu. Saya tengok proses penyembuhan demam dia memang amat berbeza dari sebelum saya amal susu i~Sunnah™ ni. Syukur sangat, hari ketiga je, badan dah tak panas dan terus keluar ruam campak dan dalam masa 2 hari je ruam tu hilang dengan cepat, tak perlu pun pakai losyen klinik. Antibodi kuat, kulit pun kuat. Seronoknya!

Suami saya memang suka minum teh tarik dan kopi 3 in 1. Saya cuba jugak bagi dia minum. Eh! Biar betul.. Dia mintak lagi… Katanya rasa susu i~Sunnah™ ni sedap. Bahagia rasa sebab dia dah berubah ke amalan sunnah nabi. Lepas ni memang nak ubah gaya hidup 100% budaya sunnah. In shaa Allah.

Sekarang ni, saya ada perasan yang hubungan kami suami isteri lebih rapat dan kami mudah mencapai kata sepakat dalam segala hal. Syukur Alhamdulilah, boleh lah kami sekeluarga amalkan susu kambing i~Sunnah™ ni yang juga SUNNAH Baginda Nabi Muhammad, nabi kesayangan kita, semua amalkan.

Bila saya pulang kampung emak dan abah saya, kakak dari terengganu juga ada. Satu masa tu anak dia ambil bekas susu anak saya yang belum diminum. Saya pun bagi lah. Saya tengok dia senyum je dan nampak seronok. Saya dapat tahu bila kakak saya cerita anak dia yang minum susu i~Sunnah™ ni cakap ” ibu, susu yang bikyun bagi tu sedaplah, nak lagi la ibu… ” . Kakak saya pun terus beli dengan saya sekotak .

Syukurlah, bila kita sekeluarga amalkan amalan sunnah Nabi ni, dan kongsikan kebaikan ni rasa seronok sangat sebab ahli keluarga boleh menikmati hikmah mengambil susu kambing i~Sunnah™ yang berkualiti premium ni, maksudnya keluaran amat bagus kualitinya. Saya yakin bila amalan sunnah diamalkan dengan sungguh-sungguh, maka hidup tambah berkat dan mudah jalan menguji redha Allah. In shaa Allah…. Semoga kehidupan kita semua tidak sia-sia dan mencapai tahap kehambaan yang sebenar-benarnya kepada Allah. Amin.

.

♡ www.i-sunnah.com ♡
Ain – Kluang (+60122702062)
Ain – Kluang (+60195532739)

Boleh sms & call kami, set nak jumpa kat mana,
terus dapat susu ni hari ini jugak, mudah jer.
Pahala dapat, rezeki pun dapat,
kehidupan sunnah pun dapat.
Jadikan SUNNAH 1 Amalan.
Pakai Online Dah Sekarang.
Klik jer. ( Nak Beli Lah )



Sabar yer, soal-jawap tengah loading...

Jumlah Info Ceria Berjaya Dijawap...?

i-Sunnah™ Untuk Golongan Pilihan

💗 Jadikan Sunnah 1 Amalan 💗